md.appm50.ir

کد خبر: ۲۹۵۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
با قانون هم «وفاق» کنید!
 سیدپویان حسین‌پور: «دور زدن قوانین به‌کارگیری مدیران دستگاه‌های اجرائی و به‌ویژه قواعد مربوط به استعلامات امنیتی از طریق صدور حکم سرپرستی به جای مدیریت، قانون‌گریزی جدیدی بود که در این دولت قفلش در حال باز شدن است! جناب پزشکیان! لطفاً با قانون هم وفاق کنید!»
نبندید دهان‌ها را...
 نیره نوری: «اکانت‌هایی انتقاد به بعضی انتصابات مسئولین و برگرفته از اتاق جنگ علیه دولت میدونن، در صورتی‌که منتقدین، مطالبه‌ای جز توصیه رهبری رو ندارن! وقتی یه نفر پستی میگیره باید به حدی از بلوغ سیاسی رسیده باشه که در فتنه‌ها تنش‌زدایی کنه نه که خوراک به شبکه‌های معاند بده! نبندید دهان‌ها را...»
«شاه» رفت، «اسرائیل» هم می‌رود
 سیدحسین دهستانی با انتشار این تصویر از بنیانگذار کبیر و رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: «روح‌الله گفت: «شاه باید برود» و رفت سیدعلی می‌گوید: «اسرائیل باید برود» و می‌رود...»
تمام گرفتاری ما از آمریکاست
 میثم مطیعی، مداح اهل بیت علیهم‌السلام: «عمده ناهنجاری‌های اخلاقی که تایلند بدان شهرت یافته، میراث شوم نظامیان آمریکا در جنگ ویتنام است. آنها برای کامجویی سربازان، دختران را در پایگاه‌های نظامی‌شان ساکن کرده و سپس با ترک تایلند، عملاً برخی از شهرها را به مرکز فساد تبدیل کردند. امام خمینی: «تمام گرفتاری ما از آمریکاست».»
چرا «نه» به مذاکره با «آمریکا»؟
 مریم دهقانی: «حضور فرمانده سنتکام تو اتاق جنگ اسرائیل! این یعنی تمام حملات، در هماهنگی با آمریکا انجام میشه. بعد اصلاح‌طلبِ ایرانی میگه بریم با آمریکا ببندیم، که نقشه‌های اسرائیل رو نقش بر آب کنیم...!»
«سقوط» سرنوشت محتوم اسرائیل
 انصاری: «ترامپ می‌گوید اگر رئیس‌جمهور نشود نابودی در انتظار اسرائیل است. ولی فکر می‌کنم اگر او رئیس‌جمهور شود نابودی رژیم سرعت بیشتری خواهد گرفت. غزه واقعاً ۵۰ هزار شهید در کمتر از یک سال نداده تا اسرائیل به قبل از هفتم اکتبر برگردد. اگر منظور ترامپ از جلوگیری از نابودی اسرائیل تشدید حملات است، که مطمئن باشید اوضاع را برای صهیونیست‌ها پیچیده‌تر خواهد کرد، و اگر مقصودش عقب‌نشینی است، باید شاهد پیشروی‌های خزنده و هرچه بیشتر مقاومت و نیز تنگ‌تر شدن حلقه محاصره اسرائیل باشد. در هر صورت سقوط سرنوشت محتوم اسرائیل است.»